HJÄLP !!!

Thomas ringde precis att han va på väg hem. Nu är det prottom. Jag måste snabt gömma älskaren i garderåben . Vet inte hur han ska få plats där för garderoben är full av skit. Hoppas man kan vika ihop honom.
 Men jag har ju ännu värre saker o ta reda på. För köket ser ut så här...




SNÄLLA HJÄLP !!!
S@tu

Hahaha... vilken tur att han ringde och förvarnade dig om att han skulle komma hem... kunde blivit pinsamt annars ;-)

(¯`¬•» ★ B E L L S★

tack tack vad har dy för dej ?

Kattis

Åh, tårta till frukost.

Det kanske var lite mastigt.

Men tårta är himla gott.

Ha en fin fredagskväll!

vesna

har oxå tyvärr regn =(



ska vi prenumerera på varandra?

Lise-Lotte

Oj, vad har hänt hos er?

Camilla

hahaha du bara är för rolig!



Ja hunden är min ÄLSKADE Frasse!



En goldenretriver!



Han bara är bäst!



Natti nu ska jag smyga in till gubben ..

vi har käkat pizza i kväll och jag har ju sån mag katarr så du snackar om Tomas fisar du skulle känna minna just nu..



jag tänkte smyga in till gubben men fisen kom utan att jag kunde hejda den och han vaknade..



Illa OJ sa jag.. :(



Kram vännen

VARNING!

ps jag hörde på radion att det var varning på donken för

Tokiga mammor på Marieberg i Örebro som kastade mat överallt! inklusive GLASS samt skrämmer killar på flykten! hihihi

VARNING!



Hoppas du får sova gott i natt..



Kram igen