jag vann på lott !!!!!!

Thomas blev arg härom dan att jag aldrig städar. Men vad då aldrig ?? Jag städade faktist förra månaden. Och jag vill faktist inte plåga djur och damROTTER har också rätt o leva.
 Men han såg så farlig ut så jag bestämde mig o städa lite.  Jag städade då klockan halv två på natten.  Och vad hittar jag ?? En gammal tia lott som jag inte hade skrapat och jag VANN hela 10 kr !!! NU ska jag lösa in den i dag och sen ska vi leva livet.  Vem sa att hon aldrig vinner ???


Bra betalt för nattens jobb. Eller hur ?? Men tror ni att Thomas märkte att jag hade städat ??
 Ni gissade rätt....

Amelie

sv: jaa, absolut :)

(¯`¬•» ★ B E L L S★

hehe ja jo ;D vill man vara fin får man lida pin :D

Kristin

Hahahahha, yeeey, 10 spänn! :):)

Camilla

GRATTIS grattis!



Kul att du är glad att jag hälsar på:)



Men nu funderar jag NÄR sover du??



Du städar och skrapar lotter på natten du springer runt och städar tomten kl 4 på morgonen..??

Nu har jag inte riktigt kläm på när du går upp på morgonen eller??

Du kanske aldrig går och lägger dej då behöver du aldrig kliva upp på morgonen heller MEN detta orkar man bara ett tag!:)



SÅ Kadri tala nu om för mej hur men kan vara vaken så känge som du och hinna med man ,tre barn firma och VILLAVILLEKULLA? :)



Kraam Camilla ;)

LINDA | ddisconnected

sv: :/

Elin (Edvinsmamma)

Grattis till vinsten ;)

Amanda

Grattis! Plötsligt händer det vet du! :o)

I S A B E L L A

sv: samma här! men nu väntar en ny, härlig helg.

Sofia Nagy

Grattis till vinsten :D!

Josefine- Nybliven mamma

*svar:* Ja man försöker hålla ut och hoppas det blir bra med amningen snart. Har en bröstpump hemma men hitills verkar det gå jättebra att låta henne tömma brösten, hon äter som en häst :D Men ont gör det.

Tråkigt att läsa att ni fått missfall, var du långt gången då?



Härligt att vinna på lotto när man städat och hållt på :)