KRÅKAN VAR PÅ BESÖK

En kråka flög in genom altanen in i köket tog en korvbröd och.....



...bajsade på köksgålvet.


 
Flög sen vidare till hallen. Landade där och kållade på Tessy som log på lekmattan. Tjatade lite om vädret och sa sen HEJ DÅ  och flög ut genom ytedörren.

Alltid trevligt med oväntad besök.
Jag och fotbollsspelarn

Ja idag kommer den stora nyheten :)

Madelen

Upp och ner hela tiden, så jag mår varken bättre eller sämre. Men mitt liv kommer att bli så mycket bättre för mig efter sommaren när jag ska få min inopererade pump som jag verkligen behöver.

CHRJ

sv: jag vet, verkligen! :)

Sara

Sv: Ne asså jag unna mej själv en sak till datan o så va de kiss kass värdelös, o de som hör till saken e att jag unnar mej själv nått grymt sällan o så händer de av alla j*vla saker, plus att jag sovit grymt dålled så de e mye de som gör att humöret e dålled. haha ja synd o säga att jag e händig iaf:D Men jag lär mej snabbt (hmm ja inom vissa områden iaf)

Josefine- Nybliven mamma

Här ligger man efter i läsandet i din blogg. Tråkigt med både bilen och grannen, väggen.. Väldigt mycket otur på kort tid för er.



Kul med besök av en kråka inomhus hehe.