MEDANS DE SOVER

Ett barn har grannen kidnappat.

Ett har somnat på soffa


Ett har somnat i babisittern



Mannen är på semester(läs:jobbet) och jag då.. Vad ska jag göra i den fina lugna stunden.

Jag ska roa mig med det här..


Kan man ha det roligare ??? Nu är ni så avendjuka det vet jag...
ida

haha tackk :)

rebecca

vilka sötisar :)



sv: ja det var riktigt roligt!

Nettan

Ha ha !

Klart man blir avundsjuk när man ser det där. Haha !

själv har jag varit i poolen och svalkat av mig.



Hoppas du fick undan snabbt så du får njuta lite grann innan alla ungar vaknar.



kram

Camilla

Ja visst =) säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig =)

Karin

ha ha ha...livet som mamma...Superglammigt...



Söta småtrollen va...:)

Becka

Ja, OJ vad avis jag blir. När du är färdig får du mer än gärna komma hit och fortsätta med vår disk... ;)

anna

aw, så söta :)

Anonym

hektiskt liv haha dt e nice att du pallar o hinner med