Men har jag inte en mammablogg ???

Nu blir jag faktiskt ledsen och en nypa arg.
 Har jag inte en mammablogg då ? Jag är väl MAMMA + jag BLOGGAR= då har jag väl MAMMABLOGG. Enkel matematik ju. Eller är det så att ingen tycker att min blogg är värt o bli nominerad ?HM ??
Kom igen nu !! Så hemskt är den väl inte. Jag tycker att jag är ganska duktig faktiskt om jag nu får säga det själv.
Och är inte mina barn bara de sötaste. Helt objektivt sagt förstos.
Eller vad tycker ni ?? Jag är ju inte med på listan .
Är jag inte värt en nominering i alla fall ??

jossan

jag tycker faktist för långt ;)

kram

jossan

jag tycker faktist för långt ;)

kram

jossan

söt blogg design du har <3

kramis

Camilla

Ja nu blir det inte så mycket här heller inga gillar min blogg heller!



:D



Ska du på mamma blogg galan?



Kram Camilla

Becka

Det blir ju liksom automatiskt en mammablogg när du är mamma och du har en blogg och du har barn... :p



HAHAHA!! Ja, röda prislappar är bättre än... Tänk att jag precis fattade vad du menade! ;)

L I N N

sv: okej trevligt, jo helgen har varit helt OK ! :)



Hoppas du får en fin kväll!

Josefine-Nybliven mamma

svar: Amningsnapparna är bra vid såna lägen, var med sådan Olivia började amma på bb, innan förstod hon inte riktigt hur hon skulle göra.

Ja, hon växer massor :D



Klart du har en mammablogg :)