MINA FINA SAKER FRÅN URBAN OUTFITTERS

Mina fina saker kom med posten fredas. Jag och Jempa beställde var sin klocka och jag beställde lite annat smått o gått på  rea som pågår just nu på: URBAN OUTFITTERS.

Det blev en fin rosa klocka som kommer o passa så himla bra mot den turkosa väggen. Jag håppas i alla fall annars kommer ASTA tillbaka. PRIS: £10.00  ca 120 kronor
ALLA PRISER ÄR I ENGELS PUND.





Ett par solglasögon som munnar fär  £4.99 



smink £4.99
Det måste jag gömma från barnen annars blir det en gemma moja av alltihåppa.


Och 4 fotoramar ihop £ 20.00. Jag ville egentligen ha de flerfärgade, men de var slutsålda.
Fredas satt jag och Jempa in bilder på mina busungar. Tycker det blev fint om jag nu får säga själv.





Lise-Lotte

Det var en rikitgt rosa klocka...

Sandra

Ja men precis.. perfekt att önska sig =)

Martina

Vilken orginell cool klocka :) Haha jasså haft otur??

Christine

Vad fint det blev med korten i ramarna.

Hanna

Jobbigt att det står fel i rubriken... :) Men det var jättefina saker!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

Hanna

När jag gick in från blogg.se's startsida så var rubriken "Utban Outfitters", men ser att det är rätt nu. :) Var kanske fel hos dem...



Rösta gärna på mig (tar en sekund):

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

carro

haha älskar den affären :D grymt coola grejer ju :)



allt bra med dig?



Ha en bra dag!

Jag och fotbollsspelarn

Fina saker du köpt!