MODEVISNING

Vi har varit o SHOPPAT LÅSS som Carmen Ly säger. Två dagar utan butiker måste ju gåttgöras ..
Vi har handlat bland annat på Myrorna. Det blev 3 par byxor, 2 toppar, 1 tröja, 1 tunika1 kavaj. Allt 225 kronor.
Myrorna är ju inte den billigaste loppisen, men vad gör man när man inte har varit på loppis i 4 veckor. Och plikten kallar ju...













VAD TROR NI. BLIVANDE FOTOMODELL ???

Emma

2 av dina barn skulle varit pojkar?

vad ska ni hitta på imorrn när det är midsommar:)?

Emma

hur gammla är dina barn:)?

Jennifer Bergstedt ♥

sv: har lagt till dig på bloglovin nu =) lägg till mig med!

Jag och fotbollsspelarn

Så söt hon är :)

Mennah

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 200 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

Mennah

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 200 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

LENA

haha jaha, det kommer nog med tiden ;) du får tjata på honom! hehe :) kram <3

ellie<3

Hejhej<3

Jag kikade bara in i din blogg lite;)Fin:)

Jag tänkte ju också säga ha en glad midsommar;) Kika gärna in i min blogg;)<3

Kram:)/Ellie<3

Josefine- nybliven mamma

Fina kläder :)