NÅGOT MELLAN 1 O 100 FINNS VÄL

Varför är det alltid så att det är allt eller inget. När det regnade då regnade det konstant. Nu när det är varmt är det så himla varmt. Jag älskar värme, men mina små blir så griniga av den. De svettas och ville inte ha kläder och blöja på. Blötsligt går man i något blött och vad går man i, KISS så klart. Jessica har då tagit ännu en gång av sig blöjan och lagt den på matbordet. MUMS-MUMS. Då vet ni vad vi åt till lunch..
 Jessica och Carmen Ly öppnade paraplyer inomhus i går och dansade regndans. Får se om det hjälper.

Att vi människor är aldrig nöjda. Fy , skäms på mig.

Kashaya

Kul att du gillade den.=) Den förra var jättetråkig med bara text så den nya headerna känns mycket roligare.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh jobbigt att värmen ska vara påfrestande för barnen!

Becka

Jag mår lite bättre nu så jag klagar inte. Jag har faktiskt njutit av att va hemma idag...även om huvudvärken blir extra tryckande i detta klibbiga och kvava väder. Men som du säger - jag vill inte klaga nu när det äntligen har blivit sommar! :)

EmmaEriica

Hej! Förlåt om jag stör!

Kan du kommentera vad du tycker om min bild jag fotograferat häromdagen? Inlägget heter "Blach & White flower" och det skulle betyda mycket om du kunde kommentera och berätta vad du tycker om den.

Artikeln med bilden hittar du här; http://emmaeriica.blogg.se/2009/june/black-white-flower.html



Tack!!

Emma

Verkligen lyllo er att ni har pool, det är typ allas dröm:) Jag vet inte hur varmt det är i vattnet där ni bor, men det går att bada i:) Så kör ut med barnen till stranden, de kommer nog bada. Barn är inte lika fega som vuxna när de gäller kallhet för vattnet.

Vad är de ni bygger ut.

Camilla

Hejsan jag har inte bloggat på ett tag..

Förlåt för det! :(



Vilka coola bilder du har ovanför kommentaren :)

konstigt att du inte kan klicka på mej :(



Tur du testade regndansen.. hihihi.....

Men vet inte om det fungerade denna gång faktiskt inte här iallafall.. ;)



Kram kram Camilla

Linda

aha okej...jag bor i Uddevalla;)

Passa på att shoppa i min webshop imorgon då är det 10% o frakfritt vid 400:-

Kika in vettja!

http://www.beautyinsideout.se