NER PÅ JORDEN IGEN

Och ner ramlade jag från den höga rosa målnen. Tack barnen att ni kastade saft på min nya bok och att ni tappade bort min matlista. Tysen tack för gladdiga kramar och lite spyer på byxorna. Mamma började redan bli orolig att någon hade smittat henne med något alvarligt. Men nu är allt som vanligt och jag älskar det. Mitt liv alltså.

SKICKAR EN PUSS AV KAFFE TILL ER...


(¯`¬•» ★ B E L L S★

a ajg vet de där regnet tar kol på mej vill ha sommar och sol :)

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vilken häftig kaffepuss!:.)) Riktigt läcker!



Och ja, vad säger man... kärt besvär har många namn... även kallat moderskapet;.))

Camilla

fy vad cool :)



Läget annars?



Min blogg ska fräschas upp..



har tröttnat på delar som inte hänger med!



Samtidigt kommer den nog att läggas ner!



Är trött av allt som man gnäller på så jag ska försöka få den att bli mer som en personlig dagbok..



vet inte om det går men annars får jag bara skriva om mej och försöka att inte prata om alla andra i mitt liv då kanske man barra ska skriva i morgon kommer plupp!!!



eller i morgon så åker vi och hälsar på plump osv..



Jag är oxå föräldrar lös!!



dom vill inte kännas vid mej så dom är nu borta..



eller i allafall den ena!! :(



ja livet är ett enda stort labyrint spel där det gäller att ta den smidigaste vägen ut..



Kramelikram Camilla