NYA AMELIA

Har till slut hunnit o bläddra i den nya Amelia.
Jag älskar tidningar som kommer med massa gratis krams.
Den här gånger var filmer JUNO med- Definitivt ny favoritfilm..
Och en shampoo prov  från Fructis var också med -nu är månaden räddan.



Jag tycker Amelia är en läsvärd tidning.

Den här gången hanlade det  mycket om bloggar och bloggandet. Annika Borg har skrivit en artikkel om döden i bloggar och dokusåpor.
Jag måste säga att jag håller inte med henne. Tycker att vi har rätt o göra vad vi vill. Vill någon skriva om sin cancer eller döda barn då får man ju det. Känner man att det blir lättare på något sätt o skriva av sig då är det ju bara bra. Eller vad tycker ni ?? Och tycker man at det är jobbigt o läsa sånt då är det ju bara o låta bli. 
Debatt finns på: www.amelia.se/forum




Det finns också en artikkel om BLOGG beroende och jag undrar ju så klart om jag är en av de. Blogg beroende alltså.
Artikeln innehåller tips hur man kommer ut från bloggberoendet och blir av med skuldkänslan av att inte svara på alla kommentarer och majl.



Så klart var det massa inredning, mat och mode.

Och min favorit kronikör Malin Wollin var med. Hon är rolig och förstår det med ironi. Det verkar vara pristvara i Sverige.



Så där nu har jag tjatat om mina tidningar igen.
Förvirrade Morsan

det är klart man ska få skriva om vad man vill... för vissa blir det ju en typ av terapi att blogga om det jobbiga de går igenom. och de kan också hjälpa andra med sitt bloggande. det är bre tycker jag. då borde man klaga mer på de som bara skriver skit och påhopp om andra människor istället ;)

Becka

Malin Wollin är verkligen helt himla underbar! Hennes krönikörer är sååå roliga!



Idag sitter jag hemma. Jag var så fruktansävrt trött imorse att jag inte orkade gå till jobbet...mådde illa av trötthet och huvudvärk på det så jag bestämde mej för att stanna hemma.

Frida

Man blir lätt beroende;D

Njuuuut av solen!

Kramar<3