NYA SMYCKEN

Fick med posten mina nya smycken idag. Allt med porto bara 45 kronor köpt på Tradera.  Fina tycker jag och billiga också.

Linda

Ja absolut här skiner solen,men det blåser lite för mkt tycker jag,hoppas det blir bättre tills imorgon!

Passar på att önska dig en trevlig midsommar!

Glöm nu inte att spana in min webshop, bra priser på Unica Of Sweden nu..



http://www.beautyinsideout.se

rebecca

sv: joru! mums..

EMILIA JÖNSSON

sv: jag har just lagt till dig :D

Helenawj

Oh, det har jag märkt

Sara

Glad midsommar på er med=)

Amelie

sv: tack så jättemkt! :)

donna

sv: awee tack söte ! :) btw jag har exakt likadan rosa ring :) hihih hurmkt kosta din ?

Frida

Det kallar jag fynd!

ha en mysig midsommar med familjen<3

felicia

hahaha jao, vi är lite knasiga :P

Neda

sv: Tack, hoppas du också sov gott hehe ;)

vesna

fina grejer =)