Om ni ser rök.....

.... då vet ni att det kommer från mitt hus.  Det kommer ut rök från mitt huvud och öron.
Det med dator är verkligen inte min grej. Varför ska man ha hög hastighet när det ändå inte fungerar som det ska.
Fast utan dator kan jag inte heller leva. Att jag aldrig kan bli nöjd...
____________________________________

UPPDATERING: Nu brinner det också för mannen har ringt och sagt att han stannar kvar och semestrar vidare.

____________________________________
Amelie

sv: du har så rätt så! (: men de flesta killar tkr sex e viktigast och jag kan tyvärr inte förstå dom.

sanna

svar: ja det tyckte nog jag med ;)

Becka

Haha! Det finns nog få saker som kan göra en så frustrerad som en ickefungerande dator... Så jag säger bara: Lycka till!! ;)



Hoppas du har en bra dag so far!

Jenny

stackare inte kul när det inte går som man vill..

Hoppas du ändå får en bra dag!

Camilla

Lägger till dig nu =)

Camilla

hur är det länge sedan!!??



Camilla