OST MASSAKERAREN

Jag är så dålig på det med osthyvel. För min försvar måste jag säga att vi inte hade någon osthyvel i Estland. Men man kan ju tänka sig att något har fastnat i de 6 åren som jag har bott i Sverige, men IKKE. Saken blir ju inte bättre när jag inte hittar osthyveln(VEM HAR SNOTT DEN ??) så idag blev det potatiskskalaren jag försökte hyvla osten
med. Så här gick det.....


Anonym

Hahah det där såg ju ut å gå bra..=D



vad skönt att allt är bra! hoppas ni får en underbar midsommar!

kram

Anna

DEt var jag , igen, som postade utan uppgifter..jag är hopplös! =) kram anna

sanna

svar: tack! :)

Förvirrade Morsan

haha, ja... men man tager vad man haver heter det ju ;)

Gisela Axelsson

ursh ja, sommar ska de vara! :)

Linda

sv: Precis!

Hur är det med dig idag då?=)

Aynur

Svar: Nej, det är ingen film. :)



Det handlar om kampsport, som t.ex: kickboxning, MMA (Mixed Martial Arts), m.m.

Det är fighting osv., hehe. Gillar du sådant, så ska du definitivt kolla på det! :D

Anna

Jaa, äntligen, nu har helgen börjat :D

Sofie

såg ju inte så bra ut :P

Malin

ja men självklart! =D

Haha bra försök med potatisskalaren där ;D

H E L É N .

tack du. det hade jag :)