RAMLAR HUVUDET AV ??

Jessica sover fortfarande. Helt otroligt. Hon brukar aldrig sova så länge. Men hon hade så mycket bus för sig i går. Innan hon blev smurf hade hon hunnit o öppna o stänga dvd spelaren 20 gånger(vad är roligt med det ??), kissat på golver ex. antal gånger, rivit i skåpet, hoppat på soffan, tragit fram alla feksaker, och skrikit och skrikit när hon inte fick som hon ville.
 När det är tyst då vet man att nu gör hon något bus. Hon vet att det är fel, men kan nte låta bli. Så tror hon att jag inte hittar henne när hon gömmer sig.
 När hon inte får som hon vill då skriker hon och  håller båda händerna framför munnen eller håller i huvudet samtidigt.
 Varför då ?? Tror hon att huvudet kommer ramla av eller ännu värre explodera. Hon illskriker ju så att det är förmodligen mitt huvud som exploderar och döv blir jag också.
  Det ser i alla fall väldigt konstigt ut när hon gör så. Vad tycke Ni ??




Varför är hon arg här då undrar ni. Ja, hon vill ha min kaffe den lilla kaffetanten. Hon älskar kaffe och försöker altid o få tag på min kaffemugg. När hon hittar en mugg som har en liten skvätt i dricker hon det snabt och säger SÅ, SÅ och är överlycklig .
Elin (Edvinsmamma)

Hihi, gillar hon kaffe? Vilken liten busunge :)



Hoppas att ni får en fin dag!

Kramar

Madelen

jasså trodde du inte de, de va ju synd men den är rolig att läsa.



Okej men det finns två olika typer om diabetes, eller dom du känner kanske också har typ 1. Men jag har varit dålig sedan sista november förra året, jag tar inte mot insulin imagen längre vilket jag vill göra. Just nu är jag hemma med intravinöst insulin vilket är att man får insulin direkt in iblodet. Men jag kanske ska få en pump inopererad imagen och de värkar vara mycket bättre än de jag har nu, för även om jag har som jag har nu för att kunna vara hemma så åker jag in och ut hela tiden ialla fall.



Tack för omtanken de var snält, jag hoppas också att det blir bättre men det är bara att vänta och se.