RESULTAT PÅ 3 VECKORS JOBB

Byggarna har varit här. Jag låvar jag har sett de. De existerar faktiskt, men jag kan inte visa upp de för de har försvunnit. Igen.

Så här mycket har de hunnit i 3 veckors tid. De har spacklat väggarna och satt in en fönster och.... ja så mycket mer är det inte.

Mitt blivande kontor..



...och lekrum/hobbyrum



Tror ni att om jag skulle  betala de i natura  skulle de  jobba snabbare  då ??  För pengar verkar inte vara tillrecklig motivation. I detta fart blir bygge inte färdigt den här åren i alla fall.

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack, det hade jag! :)

Sofie

härligt!

Amanda

Okej :P



Vad gör du då?

Anna

Sv: Jo idag har det varit bättre! Hur har din dag varit? :)

sandra

Jag har jobbat hela dagen.. när det har varit så fint väder :P

Becka

Sixten fick 4 nya leksaker och lyxmat som jag snart ska servera honom. Så nu hoppas jag att han är nöjd! ;)

Jag och fotbollsspelarn

Hihi du får hålla dig lite längre, så fort allt blir klart (om det nu blir så) så får ni veta :)

matilda

Sv: Man får göra det bästa av situationen... syskonband är kanske extra starka när man har gått igenom mycket tillsammans... jag vet inte :P

Gisela Axelsson

haha ja :D, ja sandra blir aldrig dålig bild enligt mig :D

Linda

hihi nä det e du inte!Langos är friterat bröd av ngt slag som man har rödlök,gräddfil & ost på mumma det,du måste pröva om du ser ett langos stånd ngnstanns!

adriana

trivs super bra faktiskt ! :)