SHOPPING RESULTAT FRÅN IGÅR

Det blev en fin Hello Kitty tröja för 59:50 från H & M
Ett par skor till Carmen Ly för 49:50  från H & M
Ett par skor till Jessica för 19:50  från H & M
En ring för 10 kr H & M
2 par Hell Kitty solglasögon för 5 kr styck H & M
Strumpor till Carmen Ly 34:50 H & M






Så blev det ju också en kamera från CASIO til mig och en tröja från CUBUS till Thomas
Camilla

Hejsan I stugan!! :)



Jag lånade dina bilder hoppas det är okej????



Hur mår du idag då?



Saknar du dottern?

Har du pratat med henne?

Vet inte vad ni fick för väder igår men här blev det uppe håll på em..



Och nu skiner solen ;)



Nu ska jag skicka iväg min beställning på ljus som inte fungerade igår.. :(



Jag var så arg!!! men nu visade det sig ett det var fel på sidan! 2½ timme för ingenting! :(



Men nu ska det visst fungera!!



Kram ha det gott så hörs vi snart igen! :D <3



Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi så fina köp =)

Frida

Rea ÄR kul ;D

Kram<3

Gisela Axelsson

hihi ja :) mycket gott :)

Anonym

sv. absolut :) söt bebis!

Linnéa Dahlgren

Svar: Tack så mycket