SITTER HÄR OCH ÄR ARG IGEN

Vad förbannad jag blir i bland. Jobbar just nu och blir förbannad på kunder som inte vet vad de gör. Och vad hjälper det att jag sitter här och ser himla arg ut och det kommer ut massa fyla ord från min vackra mun. De hör ju inte i alla fall. Men på något sätt känns det bättre när man har suttit här alldeles ensam och fått ut allt.
 Just nu har jag ingen lust alls o jobba. Så trött på kundrrna, men vad hjälper det.  Pengar måste man ju ha, tyvär.
Kan jag inte vinna på lott någon gång. Fast jag är så dum så jag skulle förmodligen jobba i alla fall. Det måste vara något fel på mig. Jag känner sån ångest om jag inte jobbar. Vet inte vaför ??
 När Tessy var född började jag jobba dagen efter. Jobbar just nu bara 2 timmar om dagen, men i alla fal. Vet inte hur länge jag orkar hålla på med det. Just nu känns det bara jobbigt med ``dumma``kunder.
Mycket roligare o blogga, fast med det känar man ju inga pengar.

   Men nu måste jag bara jobba vidare. Har ju fått klaga till er. Förlåt för det.
 God natt på er.
Kram Kadri

LIENE

sv: eller hur, tycker jag med:)

Camilla

Hallo i villakulla!:)



En del säger sig kunna tjäna pengar på blogg men jag vet inte riktigt hur för då skulle jag vara riktigt rik.. och dela med mej av det till alla mina vänner!



Men idag eller just NU dricker jag KAFFE :)



Min första kopp på två dagar och jag njuter..



hur kunde jag hoppa över den i går?



ha haha nu känner jag att jag är på väg att VAKNA! :D



Vad jobbar du med förresten!?

Du har ett eget företag förstår jag men vad?



Kram kram Camilla