Titta vad jag fick !!!!

Thomas ringde att han skulle komma hem vid fyra tiden. Då sa jag att han skulle köpa något gott.
``Vad för gott?`` frågade han
``Ja något gott bara annars får du inte komma hem`` sa jag
``Smörgostårta ? Är det gott??```frågade han
``NEJ det är inte gott`` sa jag bestämt
``Vanlig tårta då ??`` frågade han
``Det är gott, men det får du inte köpa för då sitter jag upp hela natten och äter tårta``sa jag
`´Bullar, godis, kex......```han nämde massa sötsaker
``Men något gott bara sa jag ju``
`Men jag kan ju inte bestämma. Man kan ju aldrig göra rätt oavsett vad man köper `´ sa han
`´Ju det kan du . Köp bara rätt så är jag glad``
`` Jag får köra in på ICA i Örebro och kolla då`` sa han och skrattade.

Ja så låter det ju nästan alltid när jag kommer på att jag vill ha något gått och ringer till honom när han är på väg hem. Jag kan komma på plötsligt att jag vill ha något och sen får han fråga 1000 fråger för att komma på vad det är. Insället att bara säga vad jag vill. Vi har det så där alltid och jag tycker det är roligt. Det tycker han säkert också. Han ar ialla fall inte sagt något annat. Och jag får nästan alltid som jag vill till slut.

Sen kom min älskling hem med det här...



TÅRTA, BLOMMOR och JORDGOBBAR och jag fyller inte ens år. Det är inte vår bröllopsdag, allahjärtansdag eller något annat vikdig dag. Som han skulle komma i håg de dagarna.
Han kanske har varit otrogen ??? Nej, jag skojar bara. Har är bara gullig och sen har han säkert någon baktanke ockå, det har han altid....
Tårtan var jätte god och nu har jag tvångstankar och kan inte låta bli får sitta och äta tills den är slut. Sen är det hans fel om jag inte kommer in i jeansen.
Hanna

Det e bara bra med mig :P

Josefine

åh vore inte fel med tårta utan att fira något speciellt :)