EN STUND FÖR MIG SJÄLV

Jessica har slocknat i soffan efter hårt arbete(läs: bus) och jag har en liten stund för mig själv. Inte riktigt ensam, men  Tessy  leker på lekmattan snält så det är lite lugnare i alla fall.




Ska äta lunch   och dricka min nya kaffe som jag köpte i Kumla förra veckan.. Smaksatt kaffe från rikriga kaffebönor är ju så himla gott. Jag köpte Thomas båtblandning och irish cream den här gången. Tyvär ska MIKAKU stänkas i slutet av juni, men de öppnar en webshop den 1 juli. De kommer troligen  fortsätta o sälja smaksatt kaffe o te, samt kinesiska delikatesser. Under juli månad ska de bjuda på frakten. www.mikaku.se.

(¯`¬•» ★ B E L L S★

ja och jag blir bara sämre och sämre av vädret nu har ja fått nackspärr oxå :S

Martina

Jaha.. synd. Mode för mig e att våga.. Ja har massa kläder ja köpt för att dom va fula.. för i kombination me något snygg så blir de ful-snyggt! :)

Kashaya

Vad bra.=) Då hoppas jag att jag med tycker den är bra.



Åh, nu blev jag riktigt sugen på kaffe..

Ida

Sv:

ja det var lite synd . men nästa vecka blir det igen :D

LINDA | RALLY - All The Action I Need!

sv: okej!

Camilla

hur många har du då? besökare?



Bebisen är inte min om jag så önskade..



Det är min väninnas hon som bor i Halsberg! :)



Ska lägga ut en bild på henne..



vad tyckte du om min nya blogg?



Snacka om att bli kaffe sugen! :)



kram

Linda

vad roligt att du vill vara med och tävla. hoppas bara att du vinner nu. Lycka till!



/Puss

nalita

sv: haha ja :)

I S A B E L L A

sv: Vad kul att du har smakat på den också ! Jag tycker den var godkänd iallafall :)



Ha en fin måndag. kramar!

ellom

Nä, bor inte i Örebro, men pojkvännen bor där. Deltidsboende bara ;)

Kumla är ju inte så långt bort! :)



Sofie

söt bild :)

Jasmine

Vilken söt liten flicka!

vesna

va gullig =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, verkligen! :D