VAD BRA DET GÅR FÖR MIG...

Ahah, man blir inte alls förvånad längre. Nu har jag kastat min nya kamera som kostade 2500 kr på gålvet och den har gått SÖNDER, TRASIG, KAPUT..
 Själva linsen blev sned och nu går det inte ta kort eller stänga och öppna kameran.
 Vad trött jag är på mig själv. Kameran är bara 2 dagar gammal.

 Vad trodde Thomas sa när det hände ? Han skrattade och frågade om jag inte skulle håppa på den också.

Linda

usch så trist!

Emma

Det regnade bara en stund, sen var det uppehåll, så det har vart hyfsat väder idag...

joanna

sv: Nu har jag lagt till dig, nu för du göra desamma! :)

therese

hej! ja det är jätte jätte skönt att sova ute på landet, man sover som ett litet barn=)

har ni landställe?

Sandra

Ja, hon vet vad hon gör, hon är grym ;)

ida

va bra :) jorå.

Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

=) Följa varandra på Bloglovin då? :D

madde

önskar dig en underbar midsommar..



kramar

Amanda

Tack så mycket!



Hoppas att du får en härlig midsommar! :)

jjessicab

Det hände mig också för några dagar sen, har skrivit det på min blogg också. Det hjälpte att bara dra upp själva andra sidan, den som är intryckt. Nu funkar kameran bra, förutom att jag förstörde den lite extra när jag ändå höll på. Men pröva. Annars borde du ju få en ny? Garanti? Kram

Josefine - Nybliven mamma

svar: Så tråkigt, men oftast finns det en mening när inte det går som det ska alla gånger med graviditeter :(.



Nej redan gått sönder, vilken otur man ska ha!