VÅR NYA BIL



Nej, vi har inte köpt den. Den är vår låne bil från FALCK. Helt underbar försäkring för 500 kr per år.  De kommr o hämtar trasiga bilen och du får gratis lånebil för 3 dagar. Efter det betalar du en viss summa per dag, beroende på vilken bil du har fått som lånebil.

 Vi trodde ju att vi skulle kunna köra våran bil tills måndag och lämna in den själv. Bilen hade ju haft en mindre brand som tog ut allt el, fönstertorkarna gick när de ville, eldörrar och fönster gick inte alls och allt annat som har med el o göra fungerade inte. Men min man är som han är och han envisades o köra bilen.
 Vi hade fått ett SMS från Elgiganten fredas att min kamera var färdigt. Så vi åkte till Marieberg. Jag var ytterst tveksam på det hela för jag var livrädd att bilen skulle explodera(sett för mycket filmer tror jag). Väl framme i Elgiganten visade det sig att kameran var inte där, han som hade skickat SMS mindes inte att han hade gjort det. Druckit för mycket ??Thomas blev helt vansinnig så kart, men vad hjälper det. Så nu har jag fått veta att jag kommer o få ett helt ny kamera i alla fall för den gamla gick inte o reparera. Därmed måste jag teckna en ny försäkring som kommer o kosta 399 kr. Det är roligt nästan jämt...
 Efter vi hade kommit tillbaka till bilen och lagt in alla barn startade inte bilen. Den vägrade helt. Då ringde Thomas FALCK så de skulle komma o hämta den. Jag tog ut barnvagnen och alla barn och vi var på väg in i butiken igen för där var det kallt o skönt. Men när vi var halvvägs startade bilen mirakulöst. Jag fick då packa in alla i bilen igen. MORR..
 Men den tog senare igen. Så nu har vi fått lånebil.
 Det måste vara en tråll i våran bil. Jag tycker inte att bilen är så gammal. Tror den är 5 år gammal. Vi köpte den ett år sedan, men den har redan hunnit o vara inne i verkstan 8 gånger.
Fråga mig o jag är trött på det ?
Får se vad verksdan säger i dag.
Jag börjar tro att det är bäst o sälja bilen för den verkar inte kunna hålla sig hel för mera än 4 veckor. Eller kanske är det vi som kommer med oturen och orsakar bilens skador ?? Något måste det ju vara.
♥ABSSOLUTARNELAA

Va ska du göra idag ? :)

kram'n ♥

♥ABSSOLUTARNELAA

har du inte badat någon gång denna sommaren ? :O

♥ABSSOLUTARNELAA

tycker faktist synd om dig! :O

Camilla

ÅÅÅ gumman du det är första gången som jag kommer in på din sida utan att behöva skriva in alla uppgifter om mej!



Idag var jag reda klar! :)



Ha det gott i värmen jag ska besiktiga vår bil..

det är inte kul det heller vill jag lova..



För utom alla troll hur är det med dej?



Barnen ser ut att må bra iallafall!



Skulle vara kul att träffas någon gång vad tycker du om det..



Jag vill inte skrämma iväg dej men det var en tanke jag fick nu! ;)



Kraam på dej så hörs vi ikväll! Camilla