Förvirrade Morsan

ja, en sömndag i veckan vore inte fel ;D min sambo får ju sova jämt och jag aldrig, det är inte rättvist ;P

Kashaya

Ja visst har de fina smycken på zanzlöza zmycken?=)



Hmm.. nej, det där skulle jag aldrig klara av. ;-) i alla fall inte med liv och lemmar i behåll.

LINDA | ddisconnected

sv: haha :D

Carolina

Sv: Den 10 oktober gifter vi oss :)

Amanda

Jag är faktiskt före detta elitgymnast så bild nr två har jag kunnat iaf. kan nog dock inte göra så nu. :oD



Bild nr 3 måste ha opererat bort revben. Annars är det inte möjligt att göra så. Jag tycker faktiskt det är lite äckligt att vara för rörlig. :oP Och det säger jag trots att jag själv är överrörlig. :o)

linnea

shit?! fan va ont de måste göra?

fin blogg :)

Camilla

Bilderna som min dotter tagit är jätte fina hon bara älskar att springa runt att fotografera jag ska lägga in mer bilder som hon tagit lite då och då!



Bilden på katten har hon tagit hos sin pappa..

Men bilden på smör blommorna och bilden på vallmon med humlan i är sååå vacker tycker jag!



Min dotters dröm är väl att bli fotograf!!

Bara hon inte blir en sån där som åker till krigs länder och håller på.. :(



Ja din lista den lät bra!



Jag måste nog oxå komma på något bra knep..



ska få komma in i en grupp hoppas jag med kognitivt beteende..

Det skulle vara bra sa min läkare så jag hopps att det är det..



ang vigheten så ligger jag nog bra till på alla bilder smal och vig ..



Om jag frågar min man så är det så iallafall. :)



Hur är det med dej annars då?

Funderar du på att sluta blogga i så fall är vi två..

jag gillar att skriva på den och lägga in bilder mm

tycker det är kul när jag går tillbaka och läser då minns jag vad som hänt och så..



Sen är det allt som andra gnäller om som gör mej väldigt ledsen! :(



tack för att du tycker min dotter är fin..

din flickor är oxå jätte fina små söta tjejer!



KRAAM vännen.... <3

Anna

OjOj..inte jag heller...skulle nog bryta alltför måga ben i kropen om jag provade..haha!



Ja just därför kan det ju vara bra att påminnas lite! =)



hoppas diu haft en bra dag!

kram anna

Martina

Tack :) ja har lyckats gå ner i brygga iaf :) o kan lägga benen bakom huvudet men dom e nog några ligor över mig hahaha

Sofie

oj så viga!

hade gått av om jag prövade :P

Nadja

jag ska åka med killen till kroatien i 2 veckor. =))

I S A B E L L A

sv: Tack!

Åh vad härligt,ska bli så skönt att vara ledig nu.