VART SKA GLASS VARA ???

Jag öppnade kylskåpet för att ta in frukosten och vad ser jag. Någon har lagt glassen i kylskåpet. Ska glassen inte vara i frysen ?? Ingen som erkänner brottet, men jag anar vem den skyldiga är.
 Ett litet tips. Han sitter på soffan just nu och äter ostbågar. Jag tror ni vet vem jag pratar om.
Amanda

Detsamma! :)



Vad ska du göra idag då?

♥ Sandra ♥

nej usch jag hatar det.. Hoppas allt är bra med dig!:)

ADRIANA

Rösta gärna på mig till veckans blogg hos http://beccouus.blogg.se/ , tack! :)

Gisela Axelsson

absolut! desamma! :D

ellie<3

Sv: Tack så mkt jag älskar själv skorna och dom är lungt mina favoriter en så länge:)

Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Så skönt att jag kan det! Tar timmar om jag ska somna på rygg! =) Lagt till dig i mina länkar. Gör det du med ;)

rebecca

sv: åh tack! vad glad jag blir :)