VILKA UNDERBARA GRANNAR VI HAR

De är verkligen fantastiska. De ser till att våra plånböcker inte blir för feta och att vi inte kommer i väg på semester. De ser också till att byggnasarbetarna har tillräckligt med jobb. Vad snälla de är som tänker på andra människors ekonomi och hälsa.
 Tydligen spelar det ingen råll i Kumla kommun om man har fått bygglåv, de kan ändra sig när grannen vill i alla fall. Så nu får vi riva o flytta väggen 30 cm. Vad  grannen vinner med det har jag ingen aning om. Men jag är väl dum förmodligen.
Sara

hehe men de va väl bra:D

Jag och fotbollsspelarn

Ja det är 1500 fångar i ett fängelse på filipinerna som dansar :)

♥ABSSOLUTARNELAA

blev inte brun, utan röd x)

Förvirrade Morsan

inte testat caramel, får göra det!



jadu, vet inte hur jag överlever, det är knappt ;D jobbigt att ha bebis i den här värmen!

emma härnqvist/perfektion

men va? har ni först fått bygglov, byggt och sen måste riva? fy fan va arg jag skulle bli i sådana fall. jävla granne.



hoppas att ni snart får njuta av lite ledighet tillsammans iallafall :)

adriana

javisst :)

sofia'

underbar blogg!

Sofie

så härligt att höra :)