Vilken värme i dag

Barnen vägrar o vara ute för de svettas så mycket. Det är verkligen varmt i dag.
Nu sitter de framför fläkten i vardagsrummer och försöker o KALLNA NER som Carmen Ly säger.
Jag ska äta glass(ingen bikiniform här inte) och titta i nya ELLOS katalogen som kom i dag. Sen är det jobb igen.
 Hoppas ni överlever dagen. Jag tror inte att jag kommer o göra det.
Anonym

beklagar sorgen :S

får man fråga vem det va som gick bort?

♥ Sandra ♥

ja eller hur.. :)



Hoppas du får en bra dag!

Amanda

Riktigt varmt är det! I solen orkar man inte vara några längre stunder.

Ludwig vaknade utan feber här idag så idag ska vi ändå ut i skuggen en stund.



Hoppas ni har en fin måndag!

Kram

Anonym

men gu vilken tur ;D alltså aa du fattar vad jag menar

Sandra

nee det är bara kul att veta ;)



jo det är väl bra.. står på jobbet nu, inte så kul men men...med dig då?

Jessie James

absolut det hade vi :)

Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

Martina

surt som satan me otur, men sålänge inte kidsen e sönder brända o ledsna så kan du ju va glad för de :)

L I N N S O N D E L L

sv: det har varit helt underbart :)

nånting kul som händer i veckan då?

matilda♥

sv: hah okej:)♥

Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: o ja, jag längtar så mycket att jag inte kan beskriva känslan. Men snart är det dags.. bara några få dagar kvar. Har jag klarat av att vänta i 39 veckor så kan jag vänta en vecka till. hehe.

Kramar

Christine

Det är varmt här oxå.

Lise-Lotte

Kan bli rätt jobbigt också, men roligt med så klart :-)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Ja, jag kan tänka mig det :)



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D