3 ANLEDNINGAR OCH ÄTA TORTA

Egentligen behöver man ju ingen anledning och äta torta, men det känns ju lite bättre och skylla på något. Så i dag var jag tvungen och äta torta för att vi hade Carmen Lys lossas kalas, Tessy fyllde 5 månader och det var mors dag. Så nu har jag ätit 3 tortbitar.
 Vi har haft det fantastiskt roligt i Lek och bus landet. Jag har sprungit efter barnen så jag kommer och  ha träningsvärk i morgon. Stackars mig.



Tessy fick inte vara med. Vad då för liten ???


Den stora vulkanen.



Jempa försöker, men det går inte så bra.



Nya vardagsrums möbler kanske ??




Barnvakt.




Dyrt blev det, men värt varenda krona. Nu får barnen vänta tills Tessy fyller år innan vi åker dit igen.
Mamma får slicka sina sår och vila bena tills dess.

Till alla som har vägarna förbi Örebro rekomenderar jag verkligen och åka dit. Fantastiskt roligt ställer för barnen och för oss vuxna som har barnasinne kvar. Kostar 100 kr (1-17 år) alla andra går in gratis.