Bilder från Jessicas rum

Jag har inte haft tid o fixa rummet klart, men jag har låvat nu i flera dagar så här kommer de.....



Så här ser det ut. Alldeles för mycket leksaker o kuddar.



Garderoben kommer fån IKEA  kostade 950 kr . Jag har lagt på 2 fjäril wallies.
Blom lampan på väggen är också IKEA.



Taklampa, hissgardiner och små låderna  kommer från VERTBAUDET



Sia möbler har jag fyndat på Blocket



Bokhyllan kommer från ELLOS
Rosa korgarna från VERTBAUDET



Fotoramar o blomlåder har jag fortfarande inte satt upp. MORR...
Pippi bordet har min bror gjort.



Sia stolen är fyndat på loppis är 40 kr. Den är ju blå och har en pirat på, men vad gör det.



Sängen är loppisfynd för 50 kr. Den är alldeles för liten nu. Snart ska vi köpa en nu. Har inte bestämt ännu vilken det blir.


Bokhyllan kommer från VERTBAUDET.

Så ser det ut.
Rebecca

Sv: Ja visst är skorna hur gulliga som helst =) Tänkte berömma dig för ditt urgulliga barnrum också! Tänk om man bodde sådär när man var ung, det är verkligen kärlek! Hoppas du får en fortsatt bra kväll. Mvh / Rebecca

Jag och fotbollsspelarn

Ja visst är dom fina, jag köpte mitt på forever21 i LA, det var nåt speciellt "Lyckohalsband" där hehe.



Oh vilket mysigt rum!

Erika

sv. Tack, visst är dem :)

M A L I N

guud vad mysigt det ser ut!

C

nej men gud vilket gulligt rum! =) allt bra?

Elin (Edvinsmamma)

Vilket fint rum hon har!

Och vilka fyndpriser du fått på en massa möbler! Vill också på loppis och fynda :)



Kram

Liisa

Nej vilket gulligt rum! :D



SVAR: Okej, :)

Bea

Hej, jag snubblade över din blogg nu på morgonen. Min äldsta dotter skulle döda för att ha ett sånt där rosa rum.

Jag är själv mamma till 3,5 st;)

Kolla gärna in min blogg om du tycker att ditt liv är kaosartat. Kram i mammavardagen!

mindy

Så gulligt rum :)

josefine

Mysigt rum, kommer bli skoj den dagen man själv får fixa iordning barnrummet, men det dröjer ett tag. Nu får bebis bo inne hos oss. :)

Camilla

vilket fint rum!

d e n i s e

fytusan vad gulligt rum, vill gärna byta!!



hej, jag undrade om du skulle vilja vara så gullig att du svarar på frågorna i min blogg, vad tycker du är roligast om man är aktiv eller bara ett per dag mm? :)

Nicki

Jättefint rum hon har :D

Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

du vill inte sälja din husbokhylla till mej ?



har letat som en galning efter den!!



du kan nå mig på 0737543747 :)



mvh jessica