10:E NOVEMBER


                   Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

...och god morgon. Här är vi vakna redan i två timmar. Även Carmen Ly är vaken. Så är pensionär livet, toidigt i säng tidigt upp. Men vi var väl alla jätte trötta i går.
 Jessica mådde lite bättre i går kväll. Hon fick i sig även lite mat o höll på o busa ront. Termometern har hon gömt någonstans. Hon är inte dum inte. Men jag har en till så jag ska ta tempen på henne om en liten stund. Hon verkar piggare och känns inte alls så varm. Men mannen klagade igår att han börjar bli skjuk o jag tänkte OOOO NEEEEEEEEJ......... Hur ska jag överleva om han blir sjuk ? Har ni någon gång sett en sjukare varelse än en förkyld man ?
 Förresten ang. smörgostårtan. Tror ni att jag inte känner min man ? Ok jag fick ju ingen bakelse, men det hade jag ju kunnat o köpa om jag ville, men det var ju så mycket roligare o plåga honom. Han fick dålig samvete direkt, han hjälpte mig o plocka undan efter maten hit o dit och jag fick rygg o fotmassage i över en timme !!!! Så HAHAHA till er. Och sen var den smörgostårtan faktist inte så dålig så även jag åt lite. Erkänn att ni var lite avundsjuka o ville också ha lite av denna goda tårta ? Jag har en liten bit kvar i kylen så det är bara o komma över....
  Hur är det med er annars då ? Har vi smittat er igenom dataskärmen ?
 O förresten jag behöver fortfarande en prestent till en 40 års kalas. Jag kan inte komma på vad jag ska köpa. HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !!!!
Anki

Det är svårt iden åldern har man redan allt



Nåt hittar du säkert på



Kram

Janne

Men jag förstår inte. Är det ett straff för att han ger dig massage? Jag skulle tycka det vore en belöning att få lägga händerna på en söt tjej. ;D



Skönt att höra att Jessica mår lite bättre. Hoppas det fortsätter så. Vad gäller mannens förkylning så ska du ta den på allvar. Börja dalta med honom redan nu. Om inte annat i förebyggande syfte. Du vet att den manliga varianten av förkylning är livsfarlig va? Jodå, man kan verkligen dö av den och man blir ordentligt plågad under tiden så det är bäst att du skämmer bort honom ordentligt. man vet aldrig. ;D



Mannen: Hoppas jag inte förstörde något för dig med den första meningen om "straffet"?

Gun

Stackars dig om mannen blir sjuk!! Du har mina djupaste sympatier och jag håller tummarna för att det går över snabbt!

PS: Tro inte på Janne, han har nästan alltid fel;D

thakock

Stackars dej om han blir sjuk! =D



Smörgåstårta är alltid gott!! =P

Jag gör alltid mina egna smörgås tårtor! =)



takai

svar:

jättekul, INTE :<

fick ut kläderna i alla fall :>

men nu fungerar inte maskinen 8(

j

SV:Jaa! Och sen vara där i 7dagar till.