11:E NOVEMBER

God morgon till er. Dagen har börjat med en hemsk överraskning. Jag har blivit förkyld. Näsan rinner, huvudet värker och halsen gör ont. Och som det inte våre nog ska jag till tandläkare i dag. Ni vet ju vilken kärlek jag har för tandläkare. Jag ser redan framför mig hur han beställer en lyx båt för sig efter min besök. Det är kanske billigare o tra ut alla tänder och skaffa såna löständer istället. Nu efter halloween rear de säkert ut såna drakula tänder för 10 kr. Det måste väl gå ? Och sen måste jag ju ha en fin glas med vatten på nattduksbordet. Och glas har jag ju hemma så jag är ju redan halvvägs... 
 En bra nyhet är det att Jessica är helt frisk och en ännu bättre nyhet är att mannen har inte blivit sjuk. Tro mig, det är bästa nyheten för hela året. Jag var redan förbered hur han kommer o ligga på soffan o tycka synd om sig själv medans jag springer o hämtar täcke, kudde, vatten, mat, fjärrkontroll, tidning, frukt....... Ja ni kvinnor förstår.
 Ska försöka o skicka i väg Carmen Ly till skolan nu och sen svara på kommentarer. Hittade så mycket roligt o läsa i era bloggar i går så jag fastnade överalt.

Men innan jag går o gör kaffe tänkte jag be om ursäkt för jag var lite elak i går och ännu elakare mot kvinnan(förra inlägg) som köpte hattar för 18 000 kr. Nu förstår att hon köpte det billigaste varjanten för att spara pengar. För hennes första val var ju den här hatten. Och då skulle det ju blivit mycket dyrare.Tänk själv 60 x $ 2 700 000 .
 Jag låvar att om Anna Anka börjar skicka ut de här hattarna som present blir jag avundsjuk. JAG LÅVAR.



En fin hatt för bara $ 2,700,00 LÄNK

Gun

Stackars dig som är förkyld! Och tandläkaren till råga på eländet! Tur ändå att mannen klarat sig, så kan ju han ta hand om barnen, med blöjbyten och sånt!;D



Janne

Jag lider med dig som blivit förkyld. Krya på dig!



Pengarna till tandläkaren blir väl inga problem nu när mannen har köpförbud? Sluta själv handla på loppis så har ni snart råd med den där lyxbåten. ;D



2,7 miljoner dollar för en hatt! Det är ju för f*n över 19 miljoner kronor! Och den var inte ens snygg.



Ha en så bra dag du kan Kadri och en gång till... krya på dig!

till Janne

sv. Sluta handla på loppis? Du är inte klok. Vet du inte att man inte ska slå de som redan ligger nere ?