17:E NOVEMBER

God morgon till er. Gårdagen bara flög i väg. Somnade på soffan redan klockan sju som en liten bebis. Vaknade i morse till en ytterst sällsynt syn MANNEN HADE GJORT KAFFE. Helt otroligt i de 6 åren vi har varit tillsammans har han ALDRIG gjort kaffe. Ska jag börja bli orolig ?

Egoinas mamma

Det är helt klart något som är fel! Kommer han med blommor också så tycker jag du skall ta ut skilsmässa!! ;D



God morgon!

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, så de ytterst få dagarna som karlarna sätter på kaffet på morgonen så bör man vara orolig ^^

Yazmina

Sv: Ja, jag älskar den :)

birgitta

hur gammla är dina söta barn ?

Nej

Anki

Nej, nej, det tar ett tag för män att förstå saker och ting och nu efter sex år har han förstått att du är kvinnan i hans liv , hans mors barn och han vill aldrig någonsin mista dej!

Dethär var nog en kärleksförklaring till du fick ju en dator för ett tag sedan!

Ge honom en smällpuss på munnen och önska honom en bra dag,



Kram

thakock

haha, jag hade börjat va orolig! hahah



sv: ja, får verkligen hoppas jag inte får ryggskott för då dör jag nog. DET gör ont! =P

sv- Birgitta

De är 8, 2, 10 månader och den största är 45