18:E NOVEMBER

God morgon till er. Vad mörkt o kallt det är ute idag. Så trist. Och att göra saker ännu värre har jag blivit sjuk. Har ont i högra örat, ont i halsen, näsan rinner och mår övrigt bara dåligt. Kanske en bra dag o dö ? Ja så farligt är det väl inte får vi hoppas. Nej,nej  det är ännu värre för mannen ringde nu på morgonen och sa att han också känner sig sjuk. Och svininfluensan kan det ju inte vara för han har ju vaccinerat sig. Men om det nu är sant att svininfluensan har muterat sig och detta vacin skyddar då inte, ja då är det synd om mig. Jag vet inte om jag överlever när han blir sjuk.
 Ni behöver inte tycka synd om mig. Jag gör det tillräckligt för er alla.


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Anki

Du vet väl att det tar ca 14 dagar innan vaccinationen börjar att verka ikroppen, det här kommer inte ifrån mej utan detär läkare som säger så, så har man oturen kan man få den innan vaccinet börjat verka



Kram o gomorron

Janne

Se nu till att inte bli för sjuk så du orkar ta hand om mannen i hans elände. ;D



sv.till Janne

sv. tack du. du brur bara om mannen min. Jag får ligga o dö. Så är ni män håller ihop

Janne

Nej sötnos, inte bara honom. Jag bryr mig om dig också. Det är bara det att det är vetenskapligt bevisat att en mans förkylning är mycket mycket allvarlig och kan i vissa fall vara förenat med döden och det vill vi ju inte ska hända? Det bästa sättet att hålla en man vid liv även efter den livsfarliga förkylningen är att pyssla och dalta med honom under tiden den läker ut. ;D



Det är också bevisat att vi män är mycket klenare än er kvinnor (detta kommer jag aldrig säga igen) så alla män kan behöva lite stöttning under sin förkylning.



Krya på dig!