20:E NOVEMBER

Sorry Graphics

God morgon till er. Äntligen fredag och vi som har barn har ju fått barnbidrag i dag. Så någon krona rikare har vi blivit. Dock har försäkringskassan gjort fel igen och jag har fått barnbidrab  bara för 3 barn. Den största o jobbigaste barnet har de glömt bort helt, IGEN.
 För övrigt har mannen varit jätte rolig i dag. Eller så tycker han själv i alla fall. Han sa att jag skulle ta vinet från kylen o bada i den.. Varför då ? Förstår ni ? Han sa även att han vågar inte köpa hem handsprit för det var risk att jag skulle dricka upp den. Jahaha svårt o vara missförstått här i världen.
 Har jätte brottom i dag och bloggen ligger på plats 550 just nu så det blir mycket spring i dag och vår galna kompis Jennie ska komma över. Hon har skaffat sig själv hjärnskakning i helgen. Saker o ting bara händer henne konstant. Det känns skönt o vara gammal och stanna hemma i Tv soffan på helgena. Lite mindre krångel.
  I alla fall ni får ha det så bra i dag det är ju trots allt fredag och förlåt min dålig upptatering i dag. Återkommer så snart jag hinner.
HelloNicki

Ja visst är det :D



Hoppas du får en underbar fredag!



Kram

tarja

Ojojojoj... vilken tur att jag läste din blogg... hade helt glömt bort att barnbidraget kom idag... TTJOHOOO!!!!

Linda - ndaiL

Gomorron!



hur är det? :)

Matilda

Och du? det kan ja förstå. Mens är inget att hurra för ;D Skönt med barbidrag btw. :)

Anki

Du får säga till dom på skarpen, hhahahahhaa



Kram o trevlig helg

Ellis

Du får minsann skälla ut dem!



Haha handsprit var ju bra hahah