22:A NOVEMBER

I dag har vi haft en riktigt latar dag. Mannen har legat på soffan med alla barn och jag har fixat så mycket jag har orkat. Vi har tittat på massa filmer, skrattat och busat. En riktigt fin söndag har denna söndag varit. Ja, förutom att mannen är döende förståss.
 I morgon är det måndag och då ska lossas sonen åka hem, Carmen Ly till skolan och jag får ha ett helvete istället. Mannen ska stanna hemma imorgon.
 Hoppas ni har fått minst lika fin söndag.

Mina 5 barn. Båda äkta o loss



Det är hon som tvingar mig o vara hemma från jobbet imorgon. alltså är jag dödssjuk och ska behandlas som en sådan. Hon kommer få en ROLIG dag. JAG LÅVAR !!!
mannen
Ellis

Hur gammal är låtsats sonen?



Mysigt med familjebild - när kommer det bilder på dig? :D

Malle - Hockeyfru

hahaha inte då ;D så mysigt ni haft de!

ojoj vilken morgondag ni har att vänta hihihi

Ellis

Jo men dem har jag ju missat?

Ellis

17 ½ BILDER på dig, sen du skaffade blogg - de DÅLIGT Kadri!



Du är jätte vacker tycker jag :) (hahaha kollade igenom hela din blogg)

Anki

Jag är säker på att du och din man har ett jättefint förhållande, blir så glad när jag läser om era råa men hjärliga skämt sinsemellan



Kram och gomorron

emma

oh, så mysigt ni ser ut att ha det:) vad blev de för film ni kollade på:)??

har ni fått snö ännu?

kram

Gun

Vad mysigt ni har haft det! Stackars mannen som fortfarande är sjuk. Man ska ju inte tycka synd om dem, men jag vet ju att det är jobbigt att vara sjuk.