23:E NOVEMBER

God morgon till er. Måndag igen. Vet inte vilken måndag i ordningen. Hur många måndagar är det per år ? Och då är jag ju 28 år så det blir...? Ja, ingen aning. Över 1500 kanske ? Och av de tusentals måndagar har jag inte lärt mig någonting alls. Man är lika trött varje måndag och helgen har flygit bort lika snabt som vanligt.  Kan man inte ha helg i 3 dagar istället ? Fast det skulle väl inte hjälpa så klart för då blir man van och vill ha en ännu längre helg. Vad gör man på helgena egentligen? Man sitter på soffan, tittar på film och myser med godsaker. Alltså blir bara fetare.
Man städar o tvättar. Det blir smutsigt igen i alla fall.
Går o shoppar. Man blir fattigare.
Med närmare eftertanke är det kanske lika bra med två dagars helg. Man sparar på energi, pengar och slipper o öka sin BMI.









Gun

Ja, måndagar är jobbiga! Man vill bara ligga kvar under täcket. Godmorgon!

annsan_s

Godmorgon! Fy för måndagar. Vilka fina bilder. Ha en bra dag. Kram

K

Ja den var kul,men vi som vuxna satt och tänkte att den var ändå rätt läskig/hemsk för små barn =P Men de gillade den då alltså? =)



Jo, full vecka...men det får väl gå I guess? =P Hur blir din vecka då?

Anonym

jaaa=)

mina

Godmorgon.Söta bilder på sötnosen.Ja det ska bli så underbart när min son är hos oss..

Daniel

Usgh måndagar räknar vi inte!



Fredagar dock.

Ellis

Det är helg för mig varje dag! :D