25:E NOVEMBER

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN IDAG.  Vad gör ni här ? Åk o shoppa annars bränner pengarna ett hål i fickan o rymmer. Ok klockan är inte mycket ännu, men man måste ju förbereda sig innan man ska åka. Man måste ha de bekväma shoppingskorna på och magen mätt. Man vill ju inte bli distraherad av hungern när man ska köpa fina smycken. Tror jag kommer o köpa 10 såna ringar. En till varje finger. Man vill ju inte diskriminera någon finger precis. Alla har rätt o vara lika fina.
Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images


 Många har frågat hur det gick i går. Det gick bra. Jag fick berätta hur det har varit och nu ska hon skriva ihop något och sen majla till mig. Hoppas det blir bra och det viktigaste att det blir resultat av det hela. När det kommer ut i tidningen ska jag visa artikkeln till er. Jag låvar. 
 Vi har ju fått möte nu i skolan på fredag. Väntar med spänning vad de har o skylla på. Tror ni att det är pinsamt för de ? You bet ya..........
 


Em

Jag tycker att mannen skall ge dig sin lön också så det även blir lite halssmycken, armband och örhängen, eller hur? ;D

Så bra att det sker något (tidning och skola)!! Hoppas nu att de verkligen gör något åt det också!

God morgon! :D

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Önskar att jag hade råd att spendera men denna månad måste bli planering in i minsta detalj, vilket innebär planering in i minste öre ;)

- Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Ja, verkligen! <3

Janne

Eftersom mannen är sjuk tycker jag att du ska köpa någon riktigt häftig teknisk pryl till honom han kan leka med. Såna saken kan drastiskt förbättra dödssjukesymptomen. ;)

Gun

Vad du än gör, lyssna inte på Janne!:D



Det ska bli intressant att läsa artikeln sen när den kommer. Om de har web-tidning kan du väl länka till den?

simone

Det är ju nu man ska spa pengarna till julrean, tänka ekonomiskt ):

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, även om det är lön så kan man ju inte shoppa upp alla pengar på en gång :P



Speciellt inte nu i juletider

Ellis

Hoppas det går bra på mötet!

I M A N E ♥

hah aa

haft en bra dag?:)

tarja

Visst var det gött att få in lite pengar på kontot men de är nog borta alldeles strax

Anki

Jag undrar om de andra föräldrarna oxå ska komma med deras barn de som mobbar??????



För annars kommer ni ingenstans



Kram

Mandz

sv: Haha, tycker inte jag :P bara ibland..



haha, jao det är väl så :)