27:E NOVEMBER

Morgon till er. Trött är jag, men vad hjälper det. Man måste ju gå upp ändå när man har barn. Jag älskar de och jag har sån ångest att de kommer o bli stora och inte behöver mig lika mycket. Men på något sätt kommer det ju bli skönt o inte gå upp klockan fyra på morgonen för att amma Tessy.
 NU måste jag fixa en massa innan vi ska till mötet. Jag somnade ju bredvid Jessica i går så det blev inte mycket gjort.  
 
Men ni har väl inte glömt att det är fredag idag ?  Fredag och dags för fredagsmys med godis och bra film. Men först blir det kaffe....
 


Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
attis

Gomorron i stugan. Visst gruvar man tills barnen blir stora men det är ganska skönt oxå. Fredag, fredag underbara fredag. ha det gäst.

Kramen

Em

Sv: Det är gratis från Google. Vet inte riktigt hur man gör, kommer inte ihåg. Men när du har Internet uppe så finns det en verktygsnyckel (hos mig är den på höger sida längst uppe). Där är en flik som heter "verktyg". Om du har den, så kryssa i där det står stavningskontroll och VIPS! så har du den. Janne är en expert så sånt här... ;)

Anki

Hoppas det går bra på mötet och jag väntar här späntpå att få höra vad som sägs



Kram och gomorron

Daniel

Kommer me på fredagsmys!

emma

Var kommer ni ifrån då?

jag trodde ni var svenska.

kram

simone

sv: Nytt och billigt :D

vesna.blogg.se

ha en fin helg ^^

HelloNicki

Hej sötnos :)



Hoppas du får en riktigt fin fredag! Ska du hitta på något spec?



Kram

simone

sV: håller med dig, superfint :D

Gun

Japp! Fredagsmys ska det bli!

Om några år kommer dina barn sova till fyra på eftermiddagen istället, vänta bara;)