28:E NOVEMBER

Hej på er. Har fullt upp just nu.
Har knappt fått sova i natt både Jessica o Tessy har haft en dålig natt. Tror jag är mera död än levande idag. Har fått trösta alla barn inatt. Mannen har pratat i sömnen och sagt att Tvn ramlar ner från trappen och taklampan attakerar honom. Så jag fick nypa honom tills han  vaknade.
 Vi har precis varit på kyrkans julmarknad och köpt lite godis som Carmen Ly har gjort. Har även sprungit förbi loppis. Det får man ju inte missa. Det borde vara straffbart o missa loppis faktiskt.
 Nu ska vi snart ha gäster. Man måste visst städa innan det har jag hört och även laga mat. Jag sa till mannen att han skulle köpa Happy Meal på vägen hem men han tyckte att det var inte så bra idee. Vad då ? det finns ju förrätt(pomfritt), stora maträtten(hamburgare) och efterrätt(äppelbitar). Kan man önska en bättre måltid ? 
 Nu måste jag springa vidare o jaga dammrottur.

OBS! Mötet gick bra igår. Kommer o skriva mera om det i kväll om jag hinner.


cassandra

tack :)

Anki

Jag ser fram emot att höra om mötet, festen blir säkert lyckad i Kadrilandet



Kram

Camilla

sv: tack så hemskt mycket!:D

ssssssssss

hej :) sorry råkade radera det du skrev, hur är läget då? Puss

simone

sv: Tack så mycket! :D



Man kan ju ta morötter och en kycklingsallad där så äter man inte det vita brödet heller :)

Ellis

Vet ej vart spy attacken kom ifrån men den var inte nådig! =(

Gun

Det ska bli kul att läsa om mötet.

Jessica

Sv: Det kan ju vara spännande att heta Irma ibland också. Så att man inte blir less lixom :)



Tack! Personligen älskar jag skor!

tarja

Vad roligt det är när någon pratar i sömnen... jag bara ÄLSKAR att komma på någon som pratar i sömnen.