3:E NOVEMBER

God morgon. Har lite brottom just nu så jag hinner inte skriva så mycket. Det har hänt en mindre olycka som jag måste ta hand om och sen ska jag åka till Läkarbruppen o kolla upp min mage äntligen.
Hoppas ni får så bra dag. O snälla frys inte ihjäl. Vem ska annars läsa min blogg.

EN GAMMAL SOMMARBILD

Emma

så, så fort brösten känns hårda så ska man sitta och pumpa?



Jag är så rädd att få mjölkstockning eller att få såriga bröstvårotr , eller att jag inte klarar av att amma..



och hur vet man hur mycket kläder bebisen ska ha om natten, så den inte blir för varm och inte för kall..



måste man stapla upp med kuddar, ska den ligga rygg eller sidan på natten?



oroade du inte dig för sånt när du väntade Carmen ly?



på föräldrarkursen så sa hon barnmorskan att man kunde ställa sig i duschen och ta tag om bröstet och själv pumpa så att de spruta ut mjölk om man nu får mjölkstockning.