4:E NOVEMBER

Hej på er. Ush.. Dagen har varit en mindre katastråf. Har nu varit ensam med barnen i tre dagar medans mannen roar sig på jobbet. Huset ser ut som vi har haft inbrott o det enda tjuvarna har gjort är att kasta ront alla saker , men glömt o ta med de. Snälla kan ni inte ta med sakerna nästa gång ?
 På morgonen dök elektrikern upp och datorn exploderade. Allting var borta, bank, emajl, bilder på barnen. Har nu suttit framför datorn i ca 5 timmar och fått göra massa av o på installationer som jag har ingen aning om. Skulle datorn ha sagt till mig o hoppa ut igenom fönstret skulle jag förmodligen ha gjort det också.Det konstiga är att jag har nu fått tillbaka alla bilder på barnen  men emajl o bank fungerar fortfarande inte. Får se när jag får ordning på detta då. Jag o datorer är verkligen inte kompisar.
 Jessica har kommit på att nu ska det bara inte tvättas fötter, men tungan måste också tvättas efter varje måltid.
 Ja, jag behöver semester.. Någon som har en Thailandsresa över ? Jag låvar o uppföra mig på resan... jag låvar....
 Har funderat på en sak. Ni vet ju att jag är en båtflykting eller hur ? Stör det att jag inte skriver felfritt.. Ja alltså alla mina hundratals stavfel ?

_________________________
UPPTATERING: Skolan har ringt. Tydligen har Carmen Lys hår tagit eld på skolan. Ja, dagen blir bara bättre o bättre....
thakock

Stackars carmen ly! =(



Nej mej stör det inte iallafall! =)

lojna

snygg blogg :D

Isabel

Det stör verkligen inte alls. Det har faktiskt mer eller mindre blivit lite av charmen med din blogg.

ELLEN - eeederholm.blogg.se

tack så mycket =)

Jessica

Stör inte alls! :)



Ånej, hur hade det med håret hänt? Stackarn!



Janne

Hej!



Har inte hunnit läst så mycket här än men av det lilla jag sett så skriver du roligt och verkar rolig. Hit återkommer jag gärna! :D



Om du inte är hittat alla dina email och sånt så kan jag rekommendera ett gratisprogram som hjälper dig återställa dom. Recuva heter det och kan laddas ner här:

http://www.piriform.com/recuva



Och det där med att du stavar lite fel, skit i det. Jag tror ingen bryr sig och som Isabel säger här ovan så är det bara charmigt. Nu vet jag ju inte hur länge du bott i Sverige men jag tycker tvärtom att du skriver bra svenska.

Ellis

Vart ifrån kommer du? med tanke på barnens namn? :)



Jag har tänkt på dina stavfel i början men sedan fann jag det bara charmigt nästan sådär gulligt :) Stör mig inte alls.



Haha en fråga, hur många gånger har du smällt till tangetbordet och skrikit? :D

Gun

Dina stavfel gör absolut ingenting! Jag tycker det är jättebra att du skriver ändå. Du skriver roligt och charmigt och bjuder på dig själv! Jag tycker om din blogg!:)

sv.till Janne

SV. Vad roligt med nya läsare. Hoppas du hittar något o läsa. Har bott i Sverige 6 år nu.