ÄR DET MIN LYCKODAG I DAG ?

Tidningen ska komma vilken sekund som helst och jag är minst sagt nervös. Jag är ingen social person precis. All uppmerksamhet är för mycket uppmerksamhet. Ni har ju märkt att det är lite bilder på mig på bloggen. Ja, jag har ju svårt för komplimanger. Varje gång jag får en komplimang känner jag mig 1 millimeter lång och vill bara krypa under soffan.
 Men nu är det ju så att jag måste fixa det här för min dotters skull. Så idag har jag torkat bort barnspyor, bytt ut mina trasor mot hela kläder och har försökt o fixa mig någorlunda fin.



Inga komplimanger tack. Annars hittar inte tidningsrepportern mig under soffan.

 Har även fått en trisslått från Tradera idag. Kanske min lyckodag ? Fem miljoner våre inte fel precis.



Nej, nu måste jag sluta här o sätta på kaffe. Eller bjuder man de på kaffe ? Eller hur gör man ?....
K

Hehe jo men det är samma här i Umeå tyvärr!!! Enbart regn och rusk sista tiden nu, ingen snö så långt ögat kan nå!!! Hoppas det kommer till jul iaf... förra året då jag var i Laxå så kom det iaf lite fjun på julafton! =D Ni bodde i Örebro lr?



Hoppas jag inte skrämmer in dig under soffan nu men kan inte låta bli! Du var ju superduper fin!

Ellis

ÅH KADRI! :D



Hoppas jag inte skrämd emig med att räkna alla dina bilder på dig i bloggen :P men jagtycker du skall pryda bloggen mer med KADR.



Jag hoppas du lämnat datorn för nu skall jag tala om för dig om hur VACKER du är!! Du är riktigt vacker och tycker verkligen att du inte skall skämmas sådär som du gör, du låter ju världen gå miste om något!



sv: haha nja inga pepparkakor än så länge, jag är snäll mot dem jag tycker om! ;)

Emmelist

tack :D



gu va fin bild på dig!!!



allt bra idag?

thakock

Får hålla med dom andra! Du är så söt! =D



Ja, man nog bjuda dom på kaffe... om dom e snälla! =P

http://gaabriiellaas.blogg.se

hahahaha

Anonym

ba träna ;

vesna.blogg.se

fin =)

Malle - Hockeyfru

tack;D oh, är de trevliga kan du bjuda på kaffe..kanske hihi;D hoppas de är miljonvinst på lotten nu hihi! och du..du är sockersöt!

Malle - Hockeyfru

förresten jag hoppas mannen har blivit frisk så han inte är hemma å gnäller? ;O hihihiih

Malle - Hockeyfru

förresten jag hoppas mannen har blivit frisk så han inte är hemma å gnäller? ;O hihihiih

HelloNicki

Hello sötnos :)



Nää men illamåendet är typ över så jag tror faktiskt att jag klarade mig från att bli sjuk!



Du då? Har du klarat dig från alla förkylningar?



Kram!

Gun

Åh så vacker du är! Varje gång du får en komplimang, sträck på dig, säg tack och var stolt! Det kommer att kännas bra, jag lovar! Du ÄR otroligt vacker! Jag blir lite tårögd till o med:D

annsan_s

Tack så mycket! Ha en bra dag. Kram

Malin

Du ska växa flera decimeter när någon berömmer dig! :)

Sv: Ja, tyvärr är det så med media.

Janne

Jag kopierar och klistrar in Guns ord för dom var så bra: "Varje gång du får en komplimang, sträck på dig, säg tack och var stolt!"



Hur gick det med reportern?



Mannen: Du har en sjukt vacker fru! :D

till Janne

sv. har alla överdoserat med pepparkakor idag ?

det gick bra tror jag. jag ska få en text till min majl om några dagar och då får jag komma med synpunkter. Får se hur det går. sen har vi ju möte på fedag med fantomen

Jessica

Hur har allt gått med reportern? :)



Du är jättefin och har förmodligen världens finaste hår! :) Hoppas han slapp leta dig under soffan!

Kram!