BARNENS PIZZA

Barnen och jag gjorde små pizzor häromdagen. Så blev de...
Kanske inte det nyttigaste me så goda.



DU BEHÖVER:SMÖRDEG
                     KETCHUP
                     RIVEN OST
                     PÅLÄGG-SKINKA, KORV, KÖTTFÄRS(stekt före)
                     KRYDDA(Jag har använt pizzakrydda)



MAT
Ellis

Sådant blir supergott!!! :D



sv: Jo gör jag väl, men de roligare o retas med killar! :D



Ja han är 39.



Haha ja du, du kan ju alltid fråga dem? Är du en matchmaker?

Ellis

Janne svarade dig i min blogg förövrigt :)

Janne

Haha, ni gör allt för att hjälpa mannen i hans bantande? Elak är du. ;D

julia 8

Joodå jag sov hur bra som helst.

själv?:)

Julia { Fotobloggen }♥

Joodå jag sov hur bra som helst själv?:)

Ellis

Hahahaha ja du , män tänker med fel hjärna ibland hahahah

Malle - Hockeyfru

härligt de! ahahha nädå..inte jättegammla..mindre unga bara hihi;D mumsigt med pizza!

Gun

Det ser himla gott ut! Akta så inte mannen äter av dem:)

Ellis

sv: HAHA du har hel rätt!

Em

Det ser läckert ut!

Hur går det med mannen? Har han tillfrisknat efter kaffekokandet? :D

vesna.blogg.se

gott=)

till Janne

sv. När har jag sagt att jag var snäll ?