BARNENS SMÅ HJÄRNOR

Vi har en kompis på besök just nu och hon berättar om sin son..Pojken står på trappen och det har han inte fått låv o göra..

MAMMAN: Fick du stå där ?
POJKEN: Ja.
MAMMAN: Nej, det tror jag väl inte. Har du frågat någon?
POJKEN :Ja
MAMMAN: Vem då ?
POJKEN: Jag frågade mig själv och det gick bra.
Anki

ja, barn är väl för härliga i allafall



Kram

Gun

Hahaha! Ja, man ska ju lita på sin egen inre röst:)

f

hahah gulligt!

Anonym

Idol har börjat nu, vem är bäst?

Kram

emma

vi gick hos henne för att prata om vårt förhållande.

Men igår när vi kom dit, så skulle jag säga att ja inte tyckte vi behövde gå dit mer, för att de kändes bättre och vårt förhållande hade blitt bättre..



Men vi får se hur de går.,.bara dom inte skickar oss på sådan hem, eller tar mitt barn, så är jag lycklig!

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha tack :))

härligt :))

Ellis

HAHAHA så rätt!!!