BREV FRÅN S.O.S BARNBYAR

Fick brev i dag från vår faderbarn. Så glad man blir o få läsa att det går bra för honom. Att hjälpa andra är något man kan verkligen få mycker glädje av. 
 Varje gång man får ett brev och en foto på honom känner man  att man har gjort lite nytta här i världen. Tycker att alla borde skaffa ett faderbarn eller två. Det kostar inte mycket, men det är stort hjälp för dessa barn.
 Carmen Ly är så inne i det hela och frågar mycket kring föräldralösa barn. Hon  tycker att vi borde adobtera honom eller minst  åka o hälsa på honom. Får se om vi åker någon gång, men så länge har vi dessa brev o hålla kontakt med.

f

tack :)

alexandra

jo, men det är ju trevligt:)



det här kanske ser ut som reklam, vilket det nog är också. Men det är bara för att jag tycker att alla ska läsa detta, ta in det och kanske lära sig något av det? :) det är inte ens mitt inlägg eller i min blogg så (;

http://ellinorsjoberg.blogg.se/2009/november/vart-fan-ar-vi-pavag-egentligen.html?_tmp=38f9a12021870cca05bfa678758dc5012a152588

det är så bra skrivet:) annars kan du bara ta bort kommentaren och så... ;)

thakock

Naw, vad gulligt att ni har fadderbarn!

Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Ja det hade vi också...

Ida

Vad fint av er att ha ett fadderbarn!

caroline anette

sv: haha kanske lite sött. vad gör du?

Em

Jag betalar också varje månad, men har inte särskilt fadderbarn. ALLA har råd med att ge något, allt hjälper.

Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

hehe ja,

men nu är det snö här i östersund..

så nu slipper vi mörkret lite :D

men snart smälter den väl!

simone

det där är verkligen en fantastisk känsla :D

FEBB

ska ta en nu! tack för tipset. vilken härlig och underbar barn blogg.

Haedil *HUMOR BLOGG*

haha exakt :))

Bella

Vad glad jag blir. tack :) du har också en fin design. Det vill jag lova.. Händer idag då?: :D

V I L J A

Svar: Tack, det har jag haft! :)



Va fint att ni har ett fadderbarn, skulle jag med kunna tänka m ig att ha om jag hade några pengar :) Men i framtiden kanske! :)

Camilla

Hejsan ja du det var ett tag sen! :)



Hoppas att allt är bra med er ,,

Första advent??? Vad är detta??

Mitt i sommaren??? Eller har jag hamnat fel???

:D

Kul med ett fadder barn :)

Jag har nog med mina egna 3 plus två bonus barn!

Kram kram på dej Camilla

jennifer

Joo tyvärr!, Skulle vara härligt meedd sommar lika länge som vi har vinter!^^

- Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Tack! ;)



Allt bra? <3

LIENE

sv: Hoppas du också fick det:D

LIENE

det är bra att hjälpa barnen som har det svårt:) och på det sättet som du gör.

Jag skulle t.ex. inte kunna skicka in pengar till röda korset bara så där, eftersom de får så mycket pengar att man blir skeptisk. Vart tar pengarna vägen? för det blir inte mycket bättre i Afrika.

cassandra

tack så mycket:)

Gun

Vad fint att ni har ett fadderbarn. Det måste vara roligt att få brev och få veta hur det går för honom.

FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!

sv; Tack så mycket! :D