DAGENS

Oh vilken dag. I dag har det varit så mycket o göra och ännu mera kommer det o bli i helgen.
Jag har försökt o lägga alla Jessicas bilder i bloggen men kom inte så långt. Sen har vi bakat bullar. Carmen Ly tjatade och jag sa ja till slut.
 Vi har busat , jag har jobbat och sen har vi sett till att huset blir riktigt stökigt. Mitt i allting har Jessica gjort sönder fönsterbrädan. Det går vist inte o hänga i den. Konstigt...
 Jessica är fortfarande vaken. Hon somnade på dan och sov 30 minuter och nu har vi resultatet. Vilken lycka.
Jag har jobb kvar o göra, räkningarna lägga in och några bullar o äta. Vad jag inte ska göra däremot är o blogga. Ja, efter denna inlägg så klart.
 I dag ringde även reportern och jag fick veta att arikkeln kommer ut om 1-2 veckor. Fick veta att de ska göra mig anonumt. Jag tyckte ju att det behövs inte, men de tyckte det var bäst så. Alla inblandade vet ju att det är vi i alla fall så vad är iden med det? Men det är de som är proffs.Jag får namnet Irma i artikkeln. Vilket roligt namn hon har gett till mig. Ser jag ut som en Irma ? Jag fick ju läsa artikkeln som det ska bli och sen får jag lämna mina synpunkter. Jag hittade några fel . Små saker , men rätt ska vara rätt. Vet inte om hon förståg mig fel eller om det var jag som berättade sakerna i fel ordning. Ska majla till henne imorgon så allt blir rätt.
 Vi ska ju till mötet imorgon och jag måste fixa en lista över allt vi ska ta upp. Sen ska jag bjuda en kompis på mat imorgon och några i helgen. Mycket o fixa. Vems idee var allt det här ? Måste vara mannens fel. ALLT är mannens fel. Definitivt faktum att Jessica inte sover.....


JESSICA älskar o baka bullar och äta teget..



BARNEN vill baka på gålvet. Då behöver man inte vara rädd att skålet ska ramla ner.



OCH bullar då...



Ellis

Oj oj fullt upp!! :)

Malle - Hockeyfru

hihii irma..tja..kanske haha:D oh självklart är allt gaet mannens fel, tvivla aldrig på de haha:D hoppas du får lite sömn med!

Em

Ge dig inte förrän du själv är nöjd med artikeln, journalisten är ett eget släkte i sig! // Klart allt är mannens fel! ;D

//En annan sak, som du nog vet är jag norska och faktum är att det är svårt ibland att skilja på språken trots att jag har bott i Sverige i 17 år. När jag skriver inlägg har jag en stavningskontroll som jag kan trycka på för att kolla mig själv. För mig spelar det mindre roll om jag eller andra skriver fel, men jag lär mig på det sättet. Nu menar jag inte alls att kritisera dig, det tror jag du vet, jag vill bara tipsa. Det finns bland Google-verktyg om du inte har. Man skriver inlägget, sen trycker man på "Stavningskontroll" och så blir ord som eventuellt är fel understrukna och man får upp alternativer till ordet. Bra va? Så fuskar jag... :D



God morgon, fina Kadri!