qb

söta bilder!

f

söta bilder :)

MT

så söt! :)

Mandz

ja.. och det är värre idag.

f

tack :)

caroline anette

sv: ja, hehe. det verkar dom flesta göra! ;)

Monkey

åhhh vilken söting =D

Carolina

Nåe, så sött :)



Tittar bara inom och önskar en glad helg! Ge mig gärna tips på vilka bloggar du följer dagligen. Behöver nya, roliga att läsa ♥

mina

God eftermiddag..Ja tiden går snabbt..Jätte söta bilder du delar med dig.Ha en skön start på helgen.kram

MrsEmma

Vad trevligt, du är så välkommen! Tack så mycket =) Vilken liten prinsessa du har äran att få rå om =)

Anki

Jättesöta bilder och så lik sin pappa, han finns ju med i headern,

Ja jag skulle gärna vilja vara i Kadri landet, hhahahaahahah

och vara med och argumentera mot rektorer och mobbande barns föräldrar



Kram



alexandra

haha ja stickning är riktigt avkopplande!

stickningen på bilden var dock till ett konstprojekt och inte seriöst om du inte förstog det (;

louize

vad händer i helgen?

I M A N E ♥

haft en bra dag?:)

yasmine modell & blivande mamma

ja hehe åhhh gud så söta bilder på barnen.

ja julpynta är alltid skoj, allt bra med dig denna fredag? kraaam

Erika

sv: hehe ja :)

thakock

Nawww, jag vill ha barn nu direkt! =P

Jessica

Vilka söta bilder! Jag älskar syskonbilder! :)