DUKTIG MAMMA

Carmen Ly vill ha varm oboy på morgonen och jag sa till henne och gå o klä sig först.

JAG: Jag har lagt mjölken på spisen redan så du hinner.
CARMEN LY: Alldeles själv ?
JAG: ?? Ja
CARMEN LY: Men vad duktig du är mamma.

Skönt o få beröm från en 8 åring. Tänk att jag klarade av o värma mjölken alldeles själv. Jag är ju trots allt bara 28 år.

thakock

Haha, ja, det är inte alla som klarar av sånt juh! ;)



sv: hahah ja, precis min tanke! ;)

thakock

En bebis ;)

Eller ett hus hade varit grymt också =D

thakock

Vad önskar du dej då?

Janne

Hahah, alltid kul med beröm och jag skulle nog tycka det vore roligare om det kom från ett barn. Men jag kan ju inte sluta undra varför hon blev så överraskad över att du kan koka mjölk? ;D

sv.till Janne

sv. Ingen aning. Inte som det våre första gången. Vem tror du får laga all mat i våran familj ?

Daniel

Det skulle jag ALDRIG klara av!!! Avundas dej! Du e duktig!

thakock

sv:dela gärna med dej av knepen om du vill det! =D



Haha, Jag lär skriva ut det i bloggen när det väl händer. =)

thakock

sv: Ja, vi kände ju att det var dags nu. Har varit ett par i över 4 år och vi känner att vi passar ihopa. Sambon är äntligen lite mer förväntansfull nu med.

Han är ganska svår annars, speciellt när det gäller känslor. =P

thakock

sv: Okej, vad jobbigt det måste vara att ha en svår gradivitet! =/

Men kul ändå att ni skaffade fler barn. Har du haft det svårt med varje graviditet?

Malin

Haha! Vad gulligt av henne! :D

Sv: Tack så mycket! Jag blev nöjd :)

simone

sV: Hoho, tack så mycket Linda! :D



Haha vad duktigt med mjölken :D

thakock

sv: Naww stackare! Tycker fruktansvärt synd om dej! Sånt borde man inte få lov o uppleva! =(

Ellis

HAHAHAHA den var bara för bra :D

cassandra

haha inte så jätte ;)

Anonym

oboy är nog en av det gogaste dryckerna som finns D: