EN NATION I KRIS

Stoppa allt. Skicka hit FN styrkan. Glöm alla katastråfer som tsunami och 11 september det här är VÄRRE, MYCKET VÄRRE. Tessy har blivit snorig i näsan. Vart ska vårat Villa Villekulla land ta sig till ?
Finns det vacin mor snoriga barnnäsor ?

_________________

MANNEN ÄR BARNVAKT TILL JESSICA JUST NU. Medans jag lagar mat, städar, fixar egna ljus med Carmen Ly, tar hand om Tessy.... Vad jag roar mig medans han arbetar hårt.



ps
ingen rast ingen bara slit och gno
mannen
Emelie

sv: tack detsamma :)

Allt bra annars ?

f

tack :p

Leia ♥ - det lilla extra

Jaså inte? Själv gillar jag skräckisar. Alltid mys att kolla på, speciellt när man har någon att se det med.

ELLEN - eeederholm.blogg.se

ja det är alltid skönt =)

jättegullig bild!

Ellis

Haha ojoj vaad han står i! :O



sv: haha JAAA jag är et fotbolls fan! :D