FREDAGS LYCKA

Hej på er igen. Jag har fått tillbaka min emajl. Det var nära att jag skulle mörda telia.....
Jag ringer till telia. Väljer o knappa in alternativ ..Trycker 1, 4 telefonnummer 2, 1, 1, 4 och massa nummer och får till slut svar att de öppnar inte förran klockan åtta. Ahah och det kunde de inte säga innan jag började trycka in alla dessa nummer? Klockan var ju åtta hemma hos oss. Så jag provar igen.. Trycker in en massa nummer o telefonnummer, som jag då tryckte in fel flera gånger om, men kommer till slut fram och tänk klockan är åtta o ingen kö...

JAG: Hej jag heter .......och har haft problem med min internett.......o emajl........
Nu är det så att jag kan inte skicka ut emajl. Jag har ringt till er... jag är förbannad... jag har varit på microsofts hemsida..jag har installerad telias suport...webmajl fungerar... jag vill inte höra att det är dators fel..

TELIA MANNEN: Ja(det fattades bara att han skulle ha sagt lilla gumman).Om nu koderna är rätta o allt det andra så är det fel på datainställningar.

JAG DESPERAT: Jag lägger inte pån innan ni har hjälpt mig.

TELIA MANNEN: Men...

JAG: Nej. Jag vill att min emajl ska fungera. Jag har inte kunnat o skicka emajl i 5 dagar nu.

TELIA MANNEN: Ok om du går in i Egenskaper...

JAG: Ja har gjort allt det där.

TELIA MANNEN: Men vänta nu. Har du försökt o skicka emajl.

JAG: Så klart har jag det. Hur ska jag annars veta att det inte går o  skicka emajl ?

TELIA MANNEN: Men det hände hemma hos mig med. Töm allt i utkorgen.

JAG: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nu funkar det. Tänk att det var så enkelt.

TELIA MANNEN SKRATTAR: Tänk att klockan är åtta och det är FREDAG o du har fått emajl. GRATTIS !!!

Då skrattade vi gåda o önskade trevlig helg.....Tänk att det behövs så lite till lycka.


_____________

Nu ska jag försöka o fixa till mig o åka o handla allt till kalaset. Man måste kanske borsta håret o torka bort smöret från ansiktet i alla fall. Man vill ju inte skrämma ihjäl medmänniskorna. O sen har jag ju två barn o klä också o det kan ta tid för byxorna kan ju ha fel färg eller tröjan fel bild med Jessica vet man ju aldrig....
FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA

fy va törligt det är när tekniska saker strular, tur att det var ett simpelt fel

simone

SV: Tack så hemskt mycket :D

andreakarolina

Hej! Jobbigt att du fortfarande har ont.. Hoppas du får veta vad det är snart!



Vet inte om det finns någon loppis här, bor i Kista norr om sthlm. Har du några tips på hur man hittar loppisarna? Brukade gilla att gå i secondhand butiker men här i stockholm är det "trendigt" och därför VÄLDIGT mkt överpris på sakerna.



Hoppas du får en fin dag!

attis

Tänk vad lugna och glada vi alla var före internets tidfniss Hon har alltid haft långt hår den lilla damen. Det var bäckenet hon bröt. Hon har börjat jobba igen. Lite för tidigt men hon ville . Bara hon är försiktig så.

Ha det bäst.

Kramen

vesna.blogg.se

jaa verkligen =)

thakock

sv: hahah, 45? Stackars barn! =P

Lisa

Sv: Jopp , och ibland alldelsen för fina , men vill bara ha allt som dom har:)

Ellis

Haha sicko!



sv: vad innebär det?

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja det var ju en simpel lösning på ett simpel problem

Gun

Hahaha, skönt att det funkar nu!

Julia [ Fotobloggen ] ♥

visst är det :D