HAKLAPP TILL DIG KÄRA KVINNA

Jag var inne i Förvirrade morsans  blogg och blev förälskad i en skåp och hon gav mig snällt
länken till hemsidan vart man kunde beställa detta underverk. Skåpet kostade över 18 000 kr så jag beställde 2 stycken..hahaha..
  Började då kolla runt i denna fantastiaka hemsida och hittade det här..




SEK 976.06

Hanging Bellflower Bib Necklace

Det första är den otroligt fyl och det andra var den under kategori halsband. Men när man läser texten då är det ju haklapp-halsband(bib=haklapp på engelska). Så det är en haklapp för kvinnor för  nästan tusen kronor ??!!??
Jag beställde även 2 av dessa, man kan ju aldrig ha för mycket haklappar...





Emma

awe, stackars liten.. skolan tröttar ut henne ler

Jo men man brukar no bli extra trött på vintern.. de är ju mökret som också gör de tror jag..



får man ta sömntabletter när man är gravid?

ibland skulle ja behövt en.

emma

sv; jo det är kul faktiskt:D

Bella

Gud vilken härlig blogg :) måste bara säga det. Ha en underbar dag :D

Linda - ndaiL

skulle jag behöva hehe

simone

Beställde du två haklappshalsband? Jag hände inte med där :D

Malin

Sv: Tack så mycket! :) En gammal goding. hehe.

Du har verkligen en underhållande blogg! :) Hur kul som helst att följa era upptåg där hemma hos er ;)

HelloNicki

Gud sååå fint!

Matilda

Ja, nå så grymt skönt! men äkligt var det endå. :/

Förvirrade Morsan

sv; tack=) jodå, bara du övar lite så kan nog du också ska du se :D



simone

s:V Haha jaa, det kan ju alltid vara nåt :D Ska du använda dom eller den lille? :)

Förvirrade Morsan

förresten, det här är andra gången jag lyckas klicka fram en sida du gillar ;) hur bra som helst! ;D hehe

Ellis

JAG HOPPAS det är mycker ironi i ditt inlägg, annars är det synd om mannen ! :O Med tanke på "Hans pengar är mina pengar" hahaha