HÄR KOMMER BILDERNA. KÄNN ER VARNADE !!


MANNEN SKULLE ABSOLUT INTE TA PÅ EN KLÄNNING. DJÄVULENS DRÄKT ÄR VÄL JU INTE KLÄNNING ? OCH VAD SKA DJÄVULEN HA PÅ SIG ANNARS ? HAN MÅSTE JU VARA VAN....
JAG VAR MERA OROLIG ATT HAN SKULLE INTE FÅ DEN ÖVER ÖLMAGEN. MEN HÄR KMMER NÅGRA BILDER...
VARNING !! KÄNNSLIGA TITTARE VARNAS !!


HÄR SUCKAR O MORRAR HAN O UNDRAR HUR JAG LYCKADES O FÅ HONOM O TA PÅ DEN.



HÄR DANSAR(HAN TROR HAN DANSAR) EN RUMP O NAVELDANS.




HÄR ANSTRÄNGER HAN SIG O TRAR IN ÖLMAGEN. PST.. VI LOSSAS ATT VI INTE VET...





SÅ HÄR SKRÄMDE HAN IHJÄL JESSICA. HON BLEV LIVRÄDD FÖR HONOM..


OM NI NU TROR ATT HAN HADE TRUCKIT ETT O ANNAT BARNFÖRBJUDET HAR NI FEL. HAN STÄLLDE UPP HELT NYKTER. JAG FÅR JU SÅ KLART BETALA SEN ...
OCH TJEJER JAG PÅMINNER ER ATT HAN ÄR UPPTAGEN. INGA TANKAR NU...

RESTEN AV  BILDERNA KOMMER SEN.


PS
HUSFRID? HUSFRID? JÄMNSTÄLLDHET VORE TREVLIGT. UPP TILL KAMP MOT FÖRTRYCKET
EH DET FÄR VÄNTA TILLS EFTER JAG FÅTT KVÄLLS KAFFE
MANNEN

Gun

Hahaha! Vad gulligt! Och jag tänker inte försöka sno honom...jag har redan en egen galning till man.

Egoinas mamma

Hahaha! Vad kul! När mina systersöner var små så tog jag på mig TVÅ maskar, så när de började bli lite smårädda och skulle ta av mig masken såg de lättade ut. Gissa om de skrek i rädsla när inte mitt ansikte dök upp, men ett dödingeansikte! Moahaha! Japp, jag är elak även i verkliga livet. Jag fick trösta de rätt länge, men de påstår att de inte har fått men av det (de är i dag 30 år gamla tvillingar). :D

Janne

HAHAHA! Jag visste att vi skulle få se honom i klänning. Som jag sa slutar det alltid med att ni kvinnor får som ni vill. ;D



Mannen: Sluta deppa, om hon inte lyder Guns otroligt dumma råd så lär du få dig ett efter den där uppoffringen. Men jag är med i din kamp! ;D

till Janne

sv. HAHAHA nej, han snarkar bredvid mig på soffan just nu. Tänk själv han har ju haft 10 tjejer i huset idag.

Gun

Sv: Nu har han ju haft klänning på sig, så nu behöver du inte sexstrejka!;D

Janne

Inte undra på att han är slutkörd då. Antar att väldigt unga tjejer är MINST lika krävande som ni vuxna men på ett helt annat sätt.



Är det inte nästan så han är värd att bli väckt på ett mycket trevligt sätt av dig? Han gick ju trots allt med på att sätta på sig klänningen OCH lät dig ta kort på honom i den. ;D

takai

svar:

jag med <3

verkligen en av de bästa filmerna som gjorts xD

Anki

Ja inte ser han helt road ut precis, men gulligt av honom att åtminstone ställa upp!



Kram

till Janne

sv. MIST lika krävande ? Mycket mer krävande. De körde med honom så han var ju halvdöd på kvällen.

Han hade ingen val. Jag dödshotade honom med bajsblöjor.

Janne

Hahaha, jag misstänkte att det låg nåt allvarligt hot bakom. ;D